
Heeft u een melding ‘Deling FSV-registratie’ gedaan? Dan hebben wij uw melding onderzocht. Mochten wij uw melding daarna sluiten, krijgt u van ons een brief. In dit artikel leest u wat de reden kan zijn van de sluiting van uw melding.
Sinds 1 juni 2023 is er een meldknop voor mensen die vermoeden dat hun FSV-registratie is gedeeld met een andere (overheids)organisatie. Wat er gebeurt nadat u op de knop heeft geklikt, leest u in het artikel ‘Wat gebeurt er nadat u een melding ‘Deling FSV-registratie’ heeft gedaan?’.
Waarom is mijn melding gesloten?
Wij onderzoeken de melding die binnenkomt. Soms sluiten wij de melding na onderzoek. Er zijn meerdere redenen waarom wij uw melding kunnen sluiten:
- Om uw melding te kunnen behandelen, hebben wij u gebeld. Tijdens dit gesprek liet u ons weten dat u geen vermoeden (meer) heeft dat uw FSV-registratie is gedeeld met een andere (overheids)organisatie.
- Om uw melding te kunnen behandelen, hebben wij meer informatie van u nodig. Wij hebben drie keer telefonisch contact met u geprobeerd te krijgen. Helaas konden wij u niet bereiken.
- Om uw melding te kunnen behandelen, hebben wij u gebeld. Tijdens dit gesprek bleek dat u ons niet kon vertellen met welke (overheids)organisatie u vermoedt dat uw FSV-registratie is gedeeld. Zonder deze informatie kunnen wij uw melding niet verder behandelen.
- Na uw melding heeft u een inzageverzoek gedaan bij de organisatie waarvan u vermoedt dat zij informatie over uw FSV-registratie hebben. Wij hebben u gebeld met de vraag of u de resultaten van het inzageverzoek aan ons wilt doorgeven. U gaf aan dat u de resultaten niet wilt delen. Zonder deze informatie kunnen wij uw melding niet verder behandelen.
- Na uw melding heeft u een inzageverzoek gedaan bij de organisatie waarvan u vermoedt dat zij informatie over uw FSV-registratie hebben. U heeft de resultaten van het inzageverzoek aan ons doorgegeven en wij hebben uw melding verder onderzocht. Hieruit blijkt dat uw FSV-registratie niet is gedeeld met de andere organisatie. Wij hebben hierover contact met u gehad. Het onderzoek is daarmee afgerond.
Is één van deze situaties bij u het geval? Dan ontvangt u van ons een brief waarin wij u informeren dat uw melding is gesloten.
Contact
Heeft u vragen over het sluiten van uw melding , dan kunt u ons bellen op 0800 235 83 56 (gratis), of uw vraag stellen via de chat. U kunt ook een afspraak maken voor een telefonisch gesprek of videobelgesprek. Klik hiervoor op ‘Inloggen’ rechtsboven in uw scherm en daarna op ‘Een afspraak inplannen’. U kiest dan zelf op welke datum en tijdstip u gebeld wilt worden.