Er zijn steeds meer manieren waarop u de Belastingdienst kunt bereiken. U kunt een afspraak maken voor persoonlijk contact op een moment dat het u uitkomt. Dit kunt u doen door in te loggen op uw persoonlijke pagina. In dit artikel leggen we uit hoe dat werkt.
Een voordeel van zelf een afspraak maken is dat u zelf het moment kiest dat u uitkomt. U kunt zich voorbereiden op het gesprek. U kunt ook iemand vragen om met u het gesprek samen te doen. Bijvoorbeeld als u de informatie niet goed begrijpt of moeite heeft met de Nederlandse taal. Ook vult u van tevoren uw vraag in. Onze medewerkers kunnen zich dan goed voorbereiden op het gesprek. Zo kunnen we u sneller helpen met direct de juiste informatie.
Hoe maak ik een afspraak?
Wilt u een afspraak met ons maken? Dat kunt u doen via de onderstaande knop. U logt dan direct in op uw persoonlijke omgeving. U kiest hier zelf op welke dag en tijd u het gesprek heeft.
Welk soort gesprek kan ik kiezen?
U kunt kiezen voor een videobelgesprek of een telefoongesprek. Lees meer over videobelgesprek in het vorige artikel.
Net als bij een videobelgesprek geeft u ook bij een telefoongesprek aan wat voor soort vraag u heeft:
- Telefoongesprek over de FSV: als u vragen heeft over de FSV of over uw FSV-registratie. Bijvoorbeeld omdat u een brief heeft ontvangen waar u meer over wilt weten.
- Telefoongesprek over mijn verzoek om schadevergoeding: als uw vraag gaat over een verzoek om schadevergoeding.
- Telefoongesprek over mijn melding van deling FSV-registratie: als u iets wilt bespreken over uw melding van gegevensdeling.
Door dit van tevoren te kiezen en in te vullen kunnen wij uw vraag direct naar de juiste medewerker sturen.
Niet wachten op een afspraak?
Wilt u niet wachten op een afspraak of heeft u een korte vraag? Dan kunt u ook altijd chatten of bellen als er vragen zijn. Chatten kan via het chatsymbool rechtsonder op deze pagina. Bellen kan gratis op 0800 - 235 83 56. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 17.00 uur.