
Sommige mensen hebben wij geen brief gestuurd over hun FSV-registratie, terwijl ze die wel hadden moeten krijgen. Zij hebben daarna soms een informatiefolder ontvangen of een brief over mogelijke gevolgen van hun registratie. Wij vinden het vervelend dat we deze mensen niet eerst apart hebben geïnformeerd over hun registratie. In dit artikel leggen we uit wat de oorzaak is en wat u kunt doen.
Wij informeren alle FSV-geregistreerden met een brief over hun FSV-registratie en de reden waarom hun persoonsgegevens in de FSV stonden. Van een aantal FSV-geregistreerden konden we in onze gegevens geen vast adres vinden. Wij konden deze mensen daarom geen brief sturen over hun FSV-registratie en de reden van registratie. Van sommige mensen is later wel nog een adres gevonden. Zij hebben toen wel een brief over ons onderzoek naar mogelijke gevolgen ontvangen. Of zij kregen een informatiefolder.
Brief over FSV-registratie aanvragen
Heeft u geen brief gehad over uw FSV-registratie en de reden dat uw persoonsgegevens in de FSV stonden? Of heeft u deze brief niet meer en wilt u hem opnieuw ontvangen? Dan kunt u de brief aanvragen door ons gratis te bellen op 0800 235 83 56. U kunt de brief ook aanvragen via de chat op dit portaal. Daarvoor is het nodig om eerst in te loggen met DigiD.